Szilánkok, Orbán V. életéből….
Elhíresült a falhoz vágott mákos bejgli esete, ami valóban példázat értékű. A gyerek ez alkalommal is büntetésben volt, valami rendbontás miatt eltiltották a menzai repetától. Ám megpróbálta kijátszani a tilalmat: egyik társa állt be a sorba a ráadás bejgliért, s miután megkapta, átpasszolta neki. A menzán felügyelő tanárnő azonban kiszúrta a manővert, és visszakövetelte a tilalom ellenére megszerzett repetát. Orbán tiltakozott, éles szóváltásba keveredett a tanárnővel, aminek a végén ahelyett, hogy visszaadta volna, a falhoz vágta a bejglit. Méghozzá a következő tegező mondat kíséretében:” Itt van, nesze!” ………..A tiltakozás, a lázadás tehát jogos volt: az önkényes „hatalmi” föllépés ellen irányult.
Nála a politikában is újra meg újra a falhoz vágott bejgli szindróma jelenik meg….
Amióta Gyurcsány „hazugságok árán” legyőzte őt abban az átkozott tévévitában, amióta „hazugsággal és csalással” megnyerte a választásokat. Ami miatt illegitim az egész kormányzása, „jogtalan” minden megnyilvánulása—a vele szembeni ellenállásnak pedig bármilyen eszköze jogos. Jogos a bojkott, a gyűlöletkeltés, az utcai ultimátum, a lázadás. Jogos a parlamentáris kormányzást megbénító népszavazás, a törvénytelen kordonbontás, a titkos adatgyűjtés az NBH elnökéről és a többi…
Megannyi falhoz vágott mákos bejgli!”
(részlet az Arcmás c. Debreczeni könyvből)
No komment, gondolatszabadság van!



Hozzászólások
Eddig 54 komment érkezett (
)
1.
wesz (látogató)
2009. 11. 30. 16:48
Ez most komoly? Debreczeninek sikerult magat ledolgoznia a Kende szintjere? Pedig az is igen melyen volt.
Ez ugy hulyeseg ahogy van. Gyurcsany nem legyozte Orbant, hanem pokhendien a maga igazanak teljes tudataban ossze-vissza hazudozott mindent. Mivel Orban pontosan tudta mirol beszel a kulonbozo dijakkal kapcsolatban, egyszeruen lebenult a pofatlan szembehazudastol, amit jo Ferencunk elkovetett.
Mindenki meghulyult itt? Nektek valoban van egy olyan kepetek, hogy Gyurcsany felmosta a padlot a Zorbannal? Emeberek, HAZUDOTT. Nem Orbannak, hanem az egesz orszagnak HAZUDOTT. Ismetlem, HAZUDOTT. Gerinctelenul, ocsmanyul, alamuszin, amilyen o maga. Micsoda mebertelen gerinctelenseg kell ahhoz, hogy nagy dirrel es durral levigyem az AFA-t 5%-al, mikor tudom,hogy parasztvakitok es majd jol visszemelem a valasztasok utan. Milyen gerinctelen pofatlansag kell ahhoz, hogy 5 eves adocsokkentesi torvenyt hozzak, amirol tudom, hogy kevesebbet er, mint a papir, amire irtak. Ez nektek felmosas? Hat milyen erkolcsotok van nektek? Es ti veditek az orszagot a Zorbantol? Egy ilyen szosszenet utan a Debreczeni?
Igy van a trukkok szazai miatt bizony negy evig illegitim volt ez a banda, az eredmenye kristaly tisztan megjelenik a kozvelemenykutatasokban. De ha nektek ez a mantratok, hogy a jo Ferenc az csak a nep erdekeben nem bontotta ki az igazsag minden szeletet, akkor lelketek rajta. Legfeljebb gyomorforgato. Hal Istennek azert a nep tobbsegenek meg megvan a jozan esze.
2.
árpapa
2009. 11. 30. 17:05
Trixi!
Köszönöm a részletet, éppen ma néztem a kirakatban a könyvet, nem veszem meg, de az írót tisztelem.
Szeretnélek egyben figyelmeztetni, hogy a nolon talán hat vagy hét olyan ember van akik mindig ugyanazt mondják, és "szétkommentálják" a blogot, az egyik Wesz, ne higgy neki, látod most is "lebandáz" minket, a volt kormányt, és majd még azt fogja mondani, hogy mi szítjuk a gyűlöletet.
Ezeket a szavakat szereti használni, a mostani kommentjében is benne vannak:
hulyeseg
gerinctelen
gyomorforgato
banda,
Gerinctelenul,
ocsmanyul,
pofatlansag
meghulyult"
Természetesen neki van igaza, de az általa gyakran használt szavak talán őt is minősítik.
Ne engedd Trixi szétoffolni a blogod, ezt fogja majd mindegyik írni, ha hagyod.
3.
Papus
2009. 11. 30. 17:16
Trixi!
Valószínűleg így igaz, ha már könyvben jelent meg.
Nekem nem tetszik ez a stílus senkitől. (Se Orbán Viktorra, se Gyurcsány Ferencre)
Elkendőzik, hogy fogalmuk nincs mit fognak csinálni a MI ÉRDEKÜNKBEN a következő ciklusban. (Tudnék választani, ha arról folyna a vita, milyen eszközökkel, mi módon teszik élhetővé az országot.)
4.
Hmmmm
2009. 11. 30. 17:47
árpapa.
wesz amerikából veri más faszával a csalánt.
van itt még néhány hozzá hasonló.
5.
yankari
2009. 11. 30. 17:53
imádom az ilyen és ehhez hasonló szövegelést:
"Hat milyen erkolcsotok van nektek?"
csak tudnám, mi jogosítja fel , hogy az én sorsomba, jövőmbe beleugasson onnan ámerikából...
6.
öregfiu
2009. 11. 30. 18:14
már én is unom ezt az ostoba,ékezet és értelem nélküli
ámerikai lótolvajt.
ami Debreceni könyvét illeti én sem fogom megvásárolni.
beérem hosszabb rövidebb idézetekkel.
úgy érzem ártana az egészségemnek az egész mű olvasása.
minek fizessek érte.
jövőre a vízcsapból is Orbán fog folyni.
remélem csak a víz árát kell megfizetni.
7.
Toszmegosztis
2009. 11. 30. 19:57
Jó kis könyv lehet ez az Arcmás, de én mást veszek meg inkább:))
8.
wesz (látogató)
2009. 11. 30. 19:58
Tulajdonkeppen nagyon orulok a felettem szolok valaszihoz. Lenyegeben ismet bebizonyosodott a regi alapvetes, miszerint mara kifogytatok az ervekbol, igy nem marad mas mint a nektek ellentmondok fikazasa. Termeszetesen valamilyen meghatrozhatatlan Olumposzi magassagbol.
Arpapa, 1. Te voltal a hadugyminiszter, vagy milyen pozicioban regnalsz manapsag a nyugdijas katonatiszt megtisztelo statuszan kivul? 2. Nem kommentalnak szet semmit, velemenyt irnak. Ha neked a mas velemenye egy ""mu"" szetverese, akkor zarjatok abe a bloggotokat, ne engedjetek be senki mast csak a szokasos 10-15 embert. Garantaltan jol fogjatok erezni magatokat egymassal.
Hmmmmm, es ismet felvetul a kerdes. Csaknem arra gondolsz, hogy aki nem a 98,000 negyszetkilometeren el, az mindjart nem resze a nemzettestnek. Vagy csak rossz helyen elek, ha mondjuk Lehar szomszedja lennek, az OK lenne neked?
Yankari, a te sorsodba? Te komolyan azt hiszed, hogy engem a te sorsod akar egy hangyafasznyit is erdekel? Mar bocs de ki vagy te nekem, hogy barmilyen erdeklodest is mutassak a te sorsod irant? Tolem elsz es boldogulsz, ahogy akarsz, nekem viszont vannak fel es lemenoim dogivel otthon, akik j Ferencunknek koszonhetoen most egyaltalan nem boldogok, sot megfojtanak egy vodor vizben, ha ugy adodna.
Oregfiu, lehet, hogy en lotolvaj vagyok, te viszont egy mezei gyulolkodo. Egyebkent, ha meg nem jottel volna ra, nem kotelezo semmit elolvasni, nyugodtan atugorhatod amit irok. Ez a szep a demokraciaban, tudom, neked nehez, mert eredetileg mashoz vagy szokva, dehat az idok valtoznak.
9.
öregfiu
2009. 11. 30. 20:10
wesz én nem vagyok mezei gyululkodo.
az olyan ostoba figurákat utálom mint amilyen te vagy.
kommentelj a tökös barátodnál vele egy szinten vagy.
mindketten a nyakatokon viselitek a tököt,nem a gatyában.
10.
lehar
2009. 11. 30. 20:40
Wesz! Egyszer és mindenkorra kikérem magamnak, hogy bármiféle összefüggésbe hozz a magyar belpolitikával. Olvasom az írásokat, de mivel nem élek ott, észrevehetted, hogy a jelen politikai élettel nem foglalkozom. Erkölcstelennek tartom több ezer km-es távolságból, kizárólag "elmondásokra" hagyatkozva a vélemény nyilvánítást. Köszönöm, ha megértesz.
11.
yankari
2009. 11. 30. 20:50
Wesz, bizony az én sorsomba.
azzal, hogy itt agitálsz, nyomod a dumát ahelyett, hogy a szomszédoddal söröznél, vazze!
a rokonaid sorsát, jövőjét majd bízd rájuk, mivel ők élnek itthon.
de ha annyira aggódsz boldogtalanságuk miatt nosza, kiutaztathatod őket is, kispajtás.ez a tökéletes megoldás, ha annyira síkideg vagy az itthoni politika miatt.
utálom, ha a pálya széléről kiabálnak be, hogyan kellene jól játszani..
12.
öregfiu
2009. 11. 30. 20:59
tömören fogalmazva úgy is lehet mondani :
kibicnek kuss ! !
13.
wesz (látogató)
2009. 11. 30. 22:11
Melyen megbantva erzem magam ezektol a magukbol kivetkozott rasszista szelso (jobb) (bal) megszolalok miatt.
Ez az igazi rasszizmus. Aki esetleg Wiener Neustadtba el annak mar kuss a neve. Magyar ugyekbe, csak magyarorszagi magyarok pofazhatnak bele.
Minden koruton kivuli az magukfajta.
Azert ez rendkivul ba'jos. Nekem nagyon tetszik. Minden egyes megszolalasotokkal ekesen bizonyitjatok, hogy semmi kulonbseg nincs koztetek, es a Jobbik fele szelsojobb kozott. A ti mondanivalotok ugyanugy a rasszizmus kategoriajaba tartozik,mint a Jobbik ciganyozasa. Ti is siman kirekesztenetek a verbalisan egyet nem ertoket.
Azonban ha mar igy osszejottunk, hadd kerdezzem meg Yankari, te a kapus vagy, esetleg a bal hatved? Miert te nem a palya szelerol ugatsz bele a dolgokba? Ha nem vagy tagja a politikaban erdekelteknek es belole eloknek, akkor mitol vagy te a palyan? Te is egy valasztasra jogosult Magyar allampolgar vagy, meg en is. Mitol is vagy te kulonb? Te olyan magadfajta vagy talan?
Oregfiu, te is mennyivel vagy beljebb? Talan valami allami poszton lopod az adokat? Vagy mitol vagyok en kibicebb mint te? Esetleg nyugdijaskent, hiszen azert vannak itt ok is dogivel, veletlenul nem az allami penzeket szivjatok le nyugdij formajaban? Akkor en mar magyarabb vagyok, mert bar evtizedekig fizettem a nyugdijjarulekot, nem valoszinu, hogy valaha is visszakapom azt a penzt.
Ugyhogy en erosen ovatosan bannek ezzekkel a kirekeszto dumakkal, mert veletlenul osszekeveredtek a Morvaiekkal.
10. Lehar,
Bocs rossz pelda volt, raadasul izlestelen is, ugyanakkor nem elmondasokbol tajekozodok. Manapsag az Internet koraban, MTV, Duna Tv hiradot nezni, Info radiot hallgatni, vagy NOL / MNO-t olvasni mar csak ido kerdese es jobban kepben vagy, mint sok otthon elo.
14.
gipista
2009. 11. 30. 22:28
Tetszett Trixi,remek tema, alaposan felzaktattad a kedelyeket.
Nekem csak az jut eszembe, hogy a piaci kofak klubkjanak elnoket levaltottak, mert
ennel mar csak jobb lehet,
Jott egy, aztan megegy, szepen sorjaban 5-ig es mind rosszabb volt, szepen lassan
eljutottunk a pinyoig.
Messze vannak mar azok a nyugdijasok akik " oruljenek, hogy lyuk van a seggukon,- mert miattuk ilyen ez az orszag, messze vannak mar a panelprolik is, es talan mar a
melleny is lekerult, de mi meg mindig csak abban bizunk, hogy ennel rosszabb mar
nem lehet.
15.
wesz (látogató)
2009. 12. 01. 0:00
14 gipista,
De, meg lehet ennel is rosszabb, akkor ha a Zorbanek is elqrjak,mert akkor a valasztasi lehetosegek lecsokkenek a minimumra. De sajnos a liberalis, vagy baloldali, vagy nevzee mindenki annak minek akarja ertelmiseg meg mindig nem latja es csak Orbanoz, rasszistaz, meg nacizik.
Es majd ok lesznek a legjobban meglepve, amikor az ordog valoban lelep a falrol. Na akkor meg a Zorbant is vissza fogjak sirni. De hat a magyar """"""halado"""", """velemenyformalo"""" ertelmiseg mindig csak ilyen volt.
16.
Fics
2009. 12. 01. 0:54
Wesz, a hozzászólásaid miatt meg kell, hogy kérdezzek néhány dolgot, válaszolj rájuk légyszíves, én is válaszolni fogok a te kérdéseidre, ígérem.
Wesz, te milyen alapon szólsz bele a honi politikába? Itt adózol, itt fizeted a jövedelem adót, az egészségügyi hozzájárulást, a társadalom biztosítást, nyugdíjjárulékot, az általános forgalmi adót, a bármelyik adót, a kötelező biztosításokat, itthon van vállalkozásod vagy munkahelyed, itt élnek a gyerekeid? Soroljam még, ez irányú kérdéseimet?
És arra is kíváncsi vagyok, mit képzelsz te magadról, hogy bárkit is kimerjél oktatni erkölcsről, hazaszeretetről vagy akármiről?
Ha már válaszra méltatsz, arra is válaszoljál légyszíves, hogy a Lehár magatartását követendő példának tartod-e vagy nem, és azt indokold is meg.
Így kezdésnek ennyi, várom mielőbbi, és őszinte válaszodat, elvéger ez egy blog, amit esze ágában sincs senkinek sem bezárnia, üdv.: Fics.
17.
Fics
2009. 12. 01. 0:58
16. utolsó mondatában: elvéger = elvégre.
Azért annyira nem volt nagy hiba, de biztos ami biztos.
18.
Gordon
2009. 12. 01. 9:22
Drága Wesz, két nagyon halk hozzáfűzni valóm lenne a kommentjeidhez itt.
1.) Gyurcsány bizony felmosta a padlót Orbánnal annak az ominózus vitának a során. Ha-ha! :-)))
2. Magyarország területe nem 98000, hanem 93000 km2, még Amerikából mérve is.
Trixi, ez az Orbán egy kristálytiszta katasztrófa. Az egyéni ambíciói, a hepciáskodó természete és az elégtétel utáni személyes vágya miatt az ország lakossága szív és még hosszú ideig szívni fog. Azok is, akik neki drukkolnak, csak még nem fogják fel.
19.
GJ (látogató)
2009. 12. 01. 10:01
Ebredjetek magyarok. Orban nem Obama,sot rola is kiderult hogy nem megvalto.Kell a valtogazdalkodas a politikaban,de nem Orbannal.
20.
sayuri geisha
2009. 12. 01. 10:12
Sajnálom, hogy Debreczenit te írónak tartod:(:(:(
21.
lordart
2009. 12. 01. 10:16
Én ezt úgy kommentálnám, hogy nem kommentálom...
Fel kéne fogni végre, hogy bárki arcmásáról lehetne szilánkokat írni. Legyünk őszinték...
Ezért nem szeretem, ha gyalázzák az EMBERT. Akkor sem, ha Gyurcsány Ferencnek hívják és akkor sem ha Orbán Viktornak.
Mi lenne, ha mindenkinek az érdemeiről írnának könyveket? Mert van érdeme is mindenkinek... Bizony... Talán szebb lenne egy kicsit a világ. Csakhogy az (átlag)ember nem szebbre vágyik, hanem önmagára és saját nyomorult lelkének a kivetítésére.
22.
Virág elvtárs s.k.
2009. 12. 01. 10:23
Mi az hogy falhozvágta a mákosbeiglit, én azt hallottam, megbízható forrásból, hogy már születése előtt rugdosta az anyját!
23.
Atlasz
2009. 12. 01. 10:31
2. Árpapa véleményét és akiké hasonló, azokét nem osztom, nem is kért senki efféle számtani műveletre. Mióta a Szerki szigorította a kommentelés lehetőségét, jóval kevesebb destruktív agyament szöveg jelenik meg. Weszre és Astrodustra sem ez jellemző, ha éppen nem kapja el őket a szájmenés, és nem hordanak össze-vissza mindent, ami nem a beíráshoz kapcsolódik. Érdeklődve figyelek, anélkül, hogy azonosulnék a véleményükkel. Szerintem egyes dolgokban szót lehetne érteni. A progresszió hívei megkísérelhetnék. A demokrácia nem azt jelenti, hogy csak én beszélek.
Trixi arcmásszilánkjai számomra hitelesek!
24.
Tökös
2009. 12. 01. 12:17
Szia Trixike.. Az arcmás, az nem Debreczeniről szól ? ..mert én úgy ismerem Debreczenit, mint aki pszichológusi képességekkel bír, és látnoki módon védi a gazdit...
25.
wesz (látogató)
2009. 12. 01. 12:34
Fics,
Nem nem fizetek adot, TB jarulekot, nyugdij jarulekot
VISZONT
Nem hasznalom az egeszsegugyet, nem jaratom magyar iskolaba a gyerekem, nem veszek fel csaladi potlekot, egyaltalan semmilyen olyan kozszolgaltatast sem veszek igenybe, amit az altalad kerdezett adokbol tartanak fenn.
AZONBAN
evtizedekig fizettem, viszont akkor sem vettem igenybe.
ERGO
Mire akarsz kilyukadni? Hogy aki nem az orszag teruleten el es nem fizet adot, de nem is vesz igenybe kozszolgaltatast, annak kuss van?
Mivel eleg atlatszoak voltak kerdeseid, ezert most valaszolok a mogottes tartalomra is.
Nem igazan erdekel a velemenyed, ezentul is ha van idom, van kedvem es a bolggazda meg nem zarta le a bloggjat, meg fogom irni a velemenyem. Mas mimoza lelkuekkel ellentetben en birom a nyomast, meg a te stilusodat is, bar neha nehezemre esik egy szint ala menni. Mindig azt szoktam mondani, hogy aki nem birja a napot az ne menjen a strandra.
Egyebkent megfigyelheto a tendencia, hogy hogyan zarodnak be a bloggok egymas utan kozeledve a nagy bukashoz, amit en megertek, bar amikor kifogynak az erveim, en nem zarkoznek be.
Leharral kapcsolatban is ertem, hogy mit akarsz kerdezni, de az az o velemenye, ez meg az enyem. Nem vagyunk egyformak.
Gordon, lehazudva a csllagokat az egrol, fut-fat es Kanaant igerve talan meg en is letudom mosni Orbant, eleg aggressziv vagyok hozza.
Egyebirant, lathatoan az MSZP keservesen nagy arat fog fizetni 2010-ben azert a lemosasert.Megerte? Csak azert, hogy ez legyen az "urban legend" amirol el lehet diskuralni, nosztalgiazni egy pohar bor mellett?
26.
zili (látogató)
2009. 12. 01. 12:34
11.re!
Ha lehet, ne utaztassatok ki senkit! Zsidó barátaimnak is kezd elege lenni a ballib odalból (köszönjék meg maguknak). Ha meg a zsidóságot sz SZDSZ-el azonositod, az nagy hiba! Ott csak egy rakás felfuvalkoodott militáns maradt, akik gondolatvilága teljesen beszűkült. Menj el inkább a Gozsdu-udvari zsidó-konyha bemutatókra. Ott láthatsz "igazi" zsidókat, akik emberek, és nem a politika elfuserált önjelölt félistenei.
Egyébkont anno Vona is elment a Sirályba egy beszélgetésre az "ottaniakkal" (legalábbis a judapest.org szerint), és láss csodát világ, nem folyt ki vér a küszöb alatt.
Trixi! Te eddig sokkal szinvonalasabb, és igényesebb voltál! Mindenkire rá lehet húznni ilyen storykat! Gyurcsány "tánca", Horn alkoholiszmusának egyik-másik látható következménye sem volt utolsó! Nem értem miért kell az eddigi normális beszélgetéseket ilyenekkel szétverni.
27.
12szer
2009. 12. 01. 12:36
Kedves Trixi! Köszönöm!
28.
Fics
2009. 12. 01. 13:28
25.
Szijja Drága Aranyos Tündér Wesz!
Látod, látod? Már megint kezded.
"Nem igazan erdekel a velemenyed, ezentul is ha van idom, van kedvem es a bolggazda meg nem zarta le a bloggjat, meg fogom irni a velemenyem. Mas mimoza lelkuekkel ellentetben en birom a nyomast, meg a te stilusodat is, bar neha nehezemre esik egy szint ala menni. Mindig azt szoktam mondani, hogy aki nem birja a napot az ne menjen a strandra."
No, akkor ezek után mit is vársz, talán azt, hogy agyon dicsérjelek a véleményedért?
Mert nem volt ebben sem egy árva minősítés sem, nem ám. :-)))
Tudod mit, amilyen az "Adjon Isten", olyan a fogadj is.
Szóra sem vagy érdekes, te pitiáner pöcs.
29.
wesz (látogató)
2009. 12. 01. 13:57
Baromi nehez a te szintedre sullyednem, de ha provokalsz?
Te mennyi adot fizettel, mig a munkanelkuliseg oromeit es elonyeit elvezted? Ha jol emlekszem most jutottal valami munkahoz. Ott be vagy jelentve? Vagy csak a szad jar, de otezerrel csalod az adot te is.
En legalabb nem eloskodok az allam csocsen.
Remelem eleg bunko voltam, hogy megussem a te vitaszintedet is.
30.
Fics
2009. 12. 01. 14:07
Wesz, te azt pampoghatsz ezek után amit csak akarsz, le vagy írva nálam, azt is elérted, hogy mindenhol a "pitiáner pöcs" jelzőt fogod kapni tőlem, addig, amíg a felsőbbrendűségi komplexusoddal el nem mész orvoshoz.
Ne aggódj, már a Jus mai posztjában meg is kaptad, ott is előadtad magad rendesen. :-))
31.
imisti (látogató)
2009. 12. 01. 14:09
Wesz!
Mit szólsz Ovi és Putyin (nem fordítva!) találkozójához?Hát az idősebb Bush,és Schwartzenegger fogadásához?(Már hogy Ovit hatalmas ovációval fogadták!volna!)
És talán mit szólsz ahhoz a kampányhoz,hogy milyen lelkesen támogatta Ovi,és a fidesz a H1N1 oltóanyag magyarországi gyártását,finanszírozását,és mennyire amellett voltak,hogy mindenki oltassa be magát(ők jártak az élen,Ovi is és a nemzet dokija is beoltatta magát a nagy nyilvánosság előtt!),Biztos láttad,a tv-ben az ehhez kapcsolódó kampányukat!
(Ma meghalt az a kismama,aki tegnap a 6 hónapos magzatát wesztette el!Még nem tudni,hogy a fidesz kampány áldásos hatására beoltatta-e magát,mielőtt megbetegedett volna!)
Dehát az isten rakjon téged a kopaszok közé!Nyomod itt a sértődött dumát,és a fenti hazugságok nem szúrnak szemet!Nem szúr szemet Bajnai beszéde az egyetemen,meg az "Estében",nem szúr szemet az a többmillió tonnányi takony ,amivel elárasztották Mo.-t ,mindenkit benyálazva,aki nem fúj veletek egy követ!
Minden baloldalit lekicsinyelsz,és még ez nagyon finom kifejezés ,elmondasz minket mindennek,ami csak a szádon kifér,és mikor kapsz a pofádra,akkor megsértődsz!
Jó a címe a posztnak!Szilákok!
És jobb lesz,ha lehúzod a fejed a szilánkok elől!
Mert lehet,hogy a fidesz-akna tavasszal fel fog robbanni!Csak nem ott,ahol te gondolod!Alattad!
32.
Fics
2009. 12. 01. 14:30
Trixi, bocs az intermezzo miatt.
Üdv.: Fics.
33.
wesz (látogató)
2009. 12. 01. 14:43
Imisti,
En pontosan azt irom, amit ti halgattok el.
Ovi es Putyin talalkozojahoz, ugyanazt szolom, amit Gyrcsany es Putyin talalkozojahoz. A sas nem kapkod legyek utan. Nagyon kivancsi lennek az orosz erdekekre ebben a jatekban. Ez nem a kis MO-rol szol ez valami EU kavaras.
A H1N1 passzolom mert nem kovettem.
Bajnai? Megprobalja kilapatolni azt a tragyat, amit az elodje felhalmozott. Es aminek o is a resze volt miniszterkent.
A tobb tonnanyi takonyt Gyurcsany volt szives elore, nyomott aron leszallitani, zsenialis elvtarsaival egyutt. A tobbi mar csak a babra munka volt.
Egyebkent a Bajnairol meg egy mondatot. Nem igazan tudok sokra becsulni egy hivatalnokot, akinek megirtak a forgatokonyvet az IMF-nel, o meg vita nelkul vegrehajt. Most kepzeld el az orszag onrendelkezesenek feladasat egy olyan szintig, amikor mar a kormanyzopart is kenytelen belemenni egy szigoruan megszorito koltsegvetesbe a valasztasok elott. A baj nagyobb mint amirol tudunk
34.
zsati
2009. 12. 01. 14:50
re:31
imisti,helyettem beszéltél,kösz,jó volt.....
35.
hapsi
2009. 12. 01. 15:27
Magyarországon nincs baloldal,az MSZP sem az csak annak mondják.A rendszerváltás óta a nyugat,a rablótőke érdekeit kiszolgáló(ki jobban,ki kevésbé) kormányok voltak.És lesznek a jövőben is.Meglehet nézni az országot hogy 20 év alatt mennyit fejlődött,figyelembe véve azt a 10 millió embert is aki itt él.A gazdasági válságból mások már kezdenek kifelé menni(ha csak 0,3-2%-os javulással is),nálunk 7% a visszaesés.Ezt a két dolgot figyelve valamit nagyon elrontottak,de felelősök soha sem lesznek.Mint ahogy nem voltak az olajügyekbe sem,a privatizációknál sem amikor a tényleges értékének a 10%-ért adták el a vagyont,és még lehetne sorolni.A népet meg hülyítik azzal hogy vannak komcsik,nácik,mszp,fidesz,roma,stb,stb.A nép meg ugrik rá,és egymásra.A háttérben meg folyik a mutyi mindenkivel.Vagy esetleg nagyon veszekedtek a pártok pl a költségtérítés ügyében? Vagy a választási ígéreteiket betartva egymás sumákolásait kivizsgáltatták? Nem nagyon. Úgyhogy ebből a szempontból mindegy hogy Fidesz,vagy Mszp. Nem fog itt változni semmi.
36.
sayuri geisha
2009. 12. 01. 15:29
egyesekben már oly mértékű a Fidesz és Orbán gyűlölet, hogy már a H1N1 vírust és annak haláleseteit is az ő nyakukba akarják varrni:(:(
Egyszerűen megáll az eszem ezen szemellenzős, régimódi kommunikáción:(
37.
trixi (szerkesztő)
2009. 12. 01. 15:35
Nemrég értem haza, most olvastam vissza!
Nem csalódtam, azt kaptam, amit vártam. Vitát alig, vagdalózást azt igen!
Minden esetre köszönöm, hogy itt vagytok. Egy két megjegyzéssel:
Mint írtam :no komment. Valóban nagyon kényes a téma.
Zili, én most is ugyanaz vagyok, nem hiszem, hogy romlott a szintem. Ezek Debreczeni szavai, az más kérdés ki hisz neki és ki nem. Én elhiszem.
Töki, még nem értem a könyv végére, de ígérem, bemásolok még jellemző részletet-és mindkét oldalról. Nem szeretem az egyoldalú dolgokat, de ezt Te tudod:))
Ficsem, bocsánat elfogadva, majdnem azt írtam , mint FSP szokta volt mondani: szét lesztek ültetve....
wes, én tiszteletben tartom a Te véleményed is, de nagyon szépen kérlek a gondolataidat csomagold palacsintába-ugye érted?
Nem szoktam kimódizni senkit sem, közel (ha meg nem haladta?), hogy 3 éve itt vagyok, de ha jól emlékszem 1x fordult elő, hogy módiztam. Nem vagyok híve.
AHHOZ MÁR NAGYON ORDENÁRÉ MÓDON KELL VISELKEDNI VALAKINEK...
kÉRLEK TITEKET, VITATKOZZATOK NYUGODTAN, DE EMBERI HANGNEMBE, EGYMÁS SÉRTEGETÉSE NÉLKÜL!
38.
evalajos
2009. 12. 01. 17:45
Nem valami szép dolog itt vívni csörtét, valóban nem építő a vita, hanem romboló!
Valószínűleg ez is volt wesz célja...neki már jó napja lesz, mi meg jól fel vagyunk cukkolva!:(
39.
imisti (látogató)
2009. 12. 01. 17:48
Hapsi!
És a mutyik elleplezésére tovább folyik a hazudozás!
Csak a probléma ott van,hogy ez a népbutítás pont azok előtt lepleződik le ,akiknek szól!Pl.egyszerű ember hallgatja Ovi Putyinnal való "találkozásáról"szóló legendát,és felveti a kérdést,hogy most akkor mi is volt?Tőlem kérdezi,hogy most mi az igazság,mert ő nem hisz abban,hogy az a találkozó létrejött!Én sem hiszek benne,mert szerintem az az egyenes út,hogy Viki ,miután hazajött,a riporter kérdésére azt mondta volna ,hogy próbált ugyan felvetni Putyinnak pár fontos kérdést,de azt a körülmények nem tették lehetővé,aztán slussz!
A kutya nem ugatta volna meg érte,mindenki tudomásul vette volna,hogy nem sikerült ,majd máskor!
Érted Gésa?Ez nem Orbán -gyűlölet!Ez jogos kikérése annak,hogy ugyan már ne ültessen fel senkit sem!
Ovi ilyen svindlikkel lépten-nyomon utolérhető!Ha engem valaki a jövőben vezetni akar,akkor ne az orromnál fogva tegye!Korrekten,úgy,ahogy a becsületbeli nagykódexben meg van írva!
Amíg az elmúlt 20 év bűneiről,elb...iról nem készül teljes feltáró összkép,és a felelősök mutogathatnak egymásra a tv-ben a hátunk mögött pedig összekacsintanak
,addig Mo. ugyanaz az irányíthatatlan trágyásszekér marad, amelyiket akkor hoztak
létre,csak a használhatatlan trágya több rajta!
40.
hapsi
2009. 12. 01. 19:24
imisti: soha nem fogják az elmúlt 20 év bűneinek elkövetőit még megnevezni sem,nemhogy felelősségre vonni.Az idő nekik dolgozik.Annak idején pl sokat lehetett olvasni az olajügyekről,vizsgálóbizottság volt,újságcikkek jelentek meg,szerepelt a tv-ben az egyik érdekelt aki bevallott sok mindent,de mára már sokan elfelejtik az egészet.Tudomásul vesszük hogy így jártunk,és büntetlenül el lehetett lopni egy ország jövőjét.Mert ha az összes lóvé a helyére került volna(nem csak az olaj,hanem a privatizációk,az orosz államadósság,és még lehetne sorolni),akkor lehet hogy ez a válság csak egy lepkeszellentés lett volna nekünk.Ez a hajó már elment,nekünk meg marad a puffogás.De azok akik így gondolják ahogy én,már egyre kevesebben vannak.Mert a napi események elfedik a múltat.
41.
imisti (látogató)
2009. 12. 02. 8:30
Hapsi!
Teljes mértékben egyetértünk,és az a véleményem,hogy itt kapcsolódik a dolog a "szilánkokhoz"!
Azok próbálják meg megoldani a jelen magyar valóság problémáit,akik a probléma létrehozásában vastagon benne voltak!Orbán kiemelkedik közülük is,,mert a szocializmus megbuktásában már részt vett,és utána a magyar politika minden "pillanatában" ott volt,midíg az előtérbe tolakodott,vagy így,vagy úgy!
Hangosan szidta a szocializmust,segített annak minden vívmányát eltörölni,saját javára privatizálni,majd egy nagy,és nem egyetlen svédcsavarral a privatizáció ellen
fordulr,szocialisztikus jelszavakat hangoztat,felelősségre vonással fenyegetőzik a kisajátítókkal szemben,holott ő is köztük van!
És most idetolakszik elénk,minden normális gondolat,cselekedet elől elfogva a kilátást,megfosztva mindenkit a normális,szelektív választás lehetőségétől.
A legnagyobb veszélyt az jelenti,hogy megakadályoz minden összefogást,mely az ország felemelkedését szolgálná,ellehetetlenítve minden másképgondolkodást,cselekvést!
42.
sayuri geisha
2009. 12. 02. 9:51
39-re légyszíves te ne szólíts meg, köszönöm!
43.
jano52
2009. 12. 02. 13:19
Az a baj, hogy itt mindenki hazudik. Aki azt állítja magáról, hogy nem hazudik, az nem mond igazat. Orbán Viktor is hazudik, folyamatosan és évek óta. Hazudik, amikor azt mondja, hiszi, és féli az istent, hazudik, amikor azt állítja jó miniszterelnöke lesz az országnak, hazudik éjjel, és hazudik nappal. De volt, akinek elege lett a hazugságokból, és volt bátorsága szembenézni a következményekkel is. Ez nem menti a hazugságait, sem a korábbiakat, sem a későbbieket. De azét sem, aki alattomos módon azt állítja, hogy ő soha nem hazudott. Egyszer legalább, biztosan nem mondott igazat, amikor ezt állította.
44.
imisti (látogató)
2009. 12. 02. 17:06
42-re!
Nem lett visszhangja a provokációdnak?!
45.
imisti (látogató)
2009. 12. 02. 17:23
42-re!
Azt hiszem,hogy az eszed valóban megállt!Mindenkit gyűlölködőnek nevezel,aki nem ért egyet veled!Te például az alkotmányra hivatkozva,utalva rá, a baloldalt egyenesen puccskisérlettel vádoltad meg,és mikor a szemedbe mondtam,hogy provokátor vagy,műfelháborodással töröltél!A kommentemet nem hagytad meg egy pillanatra sem ,nehogy más elolvashassa,mert nem volt olyan benne,ami a műfelháborodásodat igazolhatta volna!
Aki kiteszi magát annak ,hogy a nolon olvassák,az számítson rá,hogy kap hideget-meleget,főleg,ha olyat állít,mint te,!Te azt állítottad,hogí az MSZP rendezte meg Sajóbábonyt,és próbáltad meg az alkotmányra hivatkozva bebizonyítani!
Az itteni hozzászólásodból kiderül,hogy fidesz fan vagy,semmi más,és a gárda pedig szeretett Orbán Viktorod nagy szilánkja!Tudom,te majd bebizonyítod,hogy azt az MSZP hozta létre,pedig z az egyik legnagyobb hazugságotok!
Debreczenit szidod,pedig ő igyekezett a valóságot írni,és valóban találónak tartom eddigi megállapításait!Nem agyalt,és nem próbálta a bűnét másra fogni,mint te Ovi,
és a gárda sajóbábonyi provokációját!
Ha már egyszer ki mertél állni ezzel a provokatív kreációval,akkor merjél szembe nézni azokkal is,akiket megvádoltál,és akik be tudják bizonyítani,hogy provokáltál!
Egyébként tartás nélküli,gerinctelen hazudozónak tartalak,hogy tudd!
46.
professzor (látogató)
2009. 12. 02. 19:59
Trixi Drágám......Te még emlékszel a régi kapcsolatos ütésváltások normális hangvételére.Talán arra is,hogy amikor tavaly tavasszal először irtam meg sztorimat és annak okait,hogy miért voltam kénytelen otthagyni a saját hazámat,meglehetősen sokan álltak ...orosz fóbiánk ellenzőjeként ...mellém. Nos ugy látom,hogy a helyzet nagyban változik . Sem a kapcson,sem a nol-on már nem veszik a flirkászzseni önjelöltek szivesen,hogy ugymond belepofázunk dolgaikba. Pedig kedves barátaim a hazai provincialitás sok esetben nagyon is szükségessé teszi a mi utálatos jelenlétünket,ha tetszik ,ha nem. Különben szép lassan annyira belesimultok egymás imádatába,hogy képtelenek lesztek másra,mint az ilyen Fics-Wesz dialógusokra,aho az egy másodpercre jutó vulgaritás az egyetlen mérce, Na és persze a balhé ,ami ezzel jár. Na meg a Hmmm-ök hümmögése,amely legalább annyira undoritó,mint maga az alaphelyzet. Ezen már ,ugy látom az sem segit,hogy időnként megtaláljátok magatokna az a káposzta torzsát ,amelyet valamelyik soros bohóc személyében lehet majszolgatni. Ma Orbán, holnap Gyurcsány, holnapután egy másik lepedőakrobata.....Na jónapot továrissi.....csesztessétek tovább az egérürüléket.
47.
trixi (szerkesztő)
2009. 12. 02. 22:33
Szia Prof, nagyon örülök, hogy látlak! Annak ellenére, hogy nem így szoktál beszélni, velem semmi kép! A Kapcsolat? emlékszem, bár engem ott nem igen látnak, mert igencsak nem a szívem csücske! Barátaim ezt tudják is, nem is keresnek ott.
Én mindig itt vagyok, vagy a Klubhálón vagyok megtalálható. Ezt meg te tudod, gondolom emlékszel még rá.Talán arra is, hogy én mindig mindenkivel normális hangnemben szoktam társalogni, soha nem vagdosok senkinek oda.... Szóval ez maradjon meg köztünk továbbra is!!! Tudod a vodka..., iszunk, emlékszel? Én igen!
Fics-Wesz párosnak válaszoltam , olvass vissza. ha Hmmm-mel van valami gondod, vele beszéld meg, nem rám tartozik. Ha Neked velem van gondod, nekem mond, és megbeszéljük, mind régi ismerősök, de köpködni én nem fogok, igérem. Azt hiszem ismersz, nem vagyok kötekedő. Szóval várom, ha gondod van, szólj!
Gyere máskor is, várlak!
Szia Trixi
48.
sayuri geisha
2009. 12. 03. 9:24
45. kit érdekel, hogy a fene nagy gyűlöletes elvakulásodban minek tartasz, nem vagy egy olyan akinek a véleményére sőt kritikájára adni lehetne, semmi ember vagy és kész, fuss még néhányat fröcsögjél nyugodtan, mást úgysem tudsz!
Buta vagy és ezt próbálod mások mocskolásával takargatni kicsi sikerrel!
49.
imisti (látogató)
2009. 12. 03. 15:04
Gésa!
Csak ennyi!?Hm!
50.
helyzetjel (látogató)
2010. 01. 15. 11:38
Falhoz végott egy bejglit? Ilyen felháborító mocskos tettet csak az hajthat végre, aki diktátor akar lenni Magyarországon :)))
51.
trixi (szerkesztő)
2010. 01. 15. 12:03
Így (is) kezdődhet...
52.
helyzetjel (látogató)
2010. 01. 15. 16:27
Persze, de tudtad, hogy politikusaink között van pedofil, sőt kakiszexes...és még ki tudja mi? Kvázi nem a bejgli falhoz csapása a legnagyobb bűn. Az én gyerekem is csapott már falhoz ételt, akkor most vigyem pszihológushoz, mert még diktátor is lehet belőle? Bárki, aki egy ilyen gyerekkori történet alapján ítél meg egy embert, erősen tévúton jár. T. Debreczeni úr pedig tényekkel próbáljon meggyőzni az igazáról, nem pedig O.V. gyermeki hisztiről . Trixi, nem szeretnék veled ellenkezőt állítani, de én nagyon kevés embert láttam a könyv bemutatóján. Kíváncsiságból magam is elmentem, néhányan bámészkodtunk kinn (2-3 ember)...
Szerintem ha Gyurcsányról írnának hasonló könyvet (lenne hozzá anyag :), akkor akkor tömeg lenne a Pallasnál...de ezt nyílván te is sejted :)
Én még a pártfüggetlen, nyugodt lelkű emberek közé tartozok, de ennek a könyvnek a tartalmát csak egészen naív emberek hiszik el. Ha van is benne igazság, akkor is olyan nyomorultan gyenge, néha már irónikus történetekkel támogatja meg a azokat az író, hogy teljesen hiteltelen az egész.
Debreczeni úr a bulvár szint alá süllyedt.
53.
trixi (szerkesztő)
2010. 01. 15. 16:43
Egy megjegyzésedhez: Sajnálom, hogy csak 2-3 embert láttál. Bent egy gombostűt sem lehetett leejteni! Nem csak a hallgatóság , de a média képviselői is szép számmal vettek részt.Én is fotóztam, de most már felesleges lenne kitenni, de képeket láthattál az újságokban, meg a TV-ben is. Szó szerint egymást taposták, a csilláron is lógtak...
Arról, hogy mi a könyv tartalma..., mint mondtam gondolatszabadság van.
54.
helyzetjel (látogató)
2010. 01. 15. 17:04
Persze, de mekkora a Pallas rendezvényterme 100 m2? Nem az Arénát töltötte meg a bemutatóra érkező tömeg :)