Trixi
"Nemcsak azért szeretlek, ami vagy, Hanem amivé válok, amikor velem vagy. Nemcsak azért szeretlek, amivé magad tetted, De azért is, amit velem teszel!"

Nolblog Saját blogom

Én még ekkora tömeget nem láttam a Pallas Páholyban, mint ma délelőtt, szó szerint még a csilláron is lógtak. Az utcán álltak sorban az emberek, nagyon sokan nem tudtak bejutni, egy talpalatnyi föld sem volt szabadon!

Debreczeni József: Arcmás c. könyvének a bemutatója volt, melyet a Noran Libro Könyvkiadó jelentetett meg. A kiadó részéről Kőrössi P. József köszöntötte a sajtó képviselőit, és a Páholyban megjelent érdeklődőket, köztük számos ismert közéleti személyiséget.

A nagy érdeklődés a három „nagyágyúnak” Dávid Ibolyának, Kuncze Gábornak és Debreczeni Józsefnek szólt. A két politikus méltatta a szerzőt és a művet egyaránt.

A könyv bemutatja Orbán Viktor életét, pályafutásának állomásait, a kezdetektől napjainkig.

Debreczeni a könyvében jóslatra is vállalkozott, ha a Fidesz 2/3-os mandátumtöbbséget szerez a Parlamentben, akkor vége a szabadságnak, „légszomj” következik.

A bemutató végén a szerző dedikálta a könyvét.

 

http://index.hu/video/2009/11/24/sok_jora_nem_szamithatunk_az_orban-rendszerben/

 

 

 

0
0 Jelentkezz be a szavazáshoz!

Hozzászólások

Eddig 36 komment érkezett ()

1. Bástya elvtárs
2009. 11. 24. 19:31

Bástya elvtárs nem érti, miért gondolja Debreczeni elvtárs azt, hogy a demokrácia addig terjed, amíg szocialista elvtársak irányítják az országot.

Bástya et.

2. klezmer
2009. 11. 24. 19:34

1-re
Mint közíró, erről számos cikkében lehetett olvasni, amelyekben felsorolja, mire alapozza a "jóslatát". Gondolom a könyvében is leírja.

3. Bástya elvtárs
2009. 11. 24. 20:06

Bástya elvtárs olvasta Debreczeni elvtárs riogató jóslatait, de Bástya elvtárs valahol azt is olvasta Bibó elvtársnál, hogy "„Demokratának lenni mindenekelőtt annyit tesz, mint nem félni a más véleményűektől, a más nyelvűektől, a más fajúaktól, a forradalomtól, az összeesküvésektől, az ellenség ismeretlen gonosz szándékaitól, az ellenséges propagandától, a lekicsinyléstől és egyáltalán mindazoktól az imaginárius veszedelmektől, melyek az által válnak valódi veszedelmekké, hogy félünk tőlük."

Már pedig Bástya elvtárs úgy gondolja, Debreczeni elvtárs vagy nem ismeri Bibó elvtárs munkásságát, vagy pedig nagyon is jól ismeri és éppen annak szellemében cselekszik: "melyek az által válnak valódi veszedelmekké, hogy félünk tőlük."

Bástya et.

4. nagyhenceg
2009. 11. 24. 20:11

Az Anna Karenináról meg a Raszkolnyikovról írt könyveknél maradok, nem azért, mert az OV-ről írottak nem volnának jók, biztos azok, de emezek jobban izgatnak...

5. Bástya elvtárs
2009. 11. 24. 20:14

Negyhenceg elvtárs, Tolsztoj és Dosztojevszkij elvtársak már rég feledésbe merülnek majd, amikor Debreczeni elvtárs irodalmi munkásáága még mindig álló(vörös)csillagként homályosítja el az eget...

Bástya et.

6. georgia41
2009. 11. 24. 20:15

Teljes egyetértésem az elöttem szólóval ....

7. georgia41
2009. 11. 24. 20:17

Na ettől tartottam, :( hát nekem a Henci kommentja teccett, akkor még ő volt az előző...

8. guga
2009. 11. 24. 20:20

trixi! A három nagyágyú mitől az? Orbán viktort mentek reklámozni :))
2010 után max. az rtl klub reggeli főzőműsorában fognak felbukkani ezek a jó emberek, akárcsak Torgyán.

A könyv pedig a szokásos riogatós klisé. Svájcban, Angliában, de máshol is volt már 2/3-os párt, de nem riogatott az ellenfél, hogy megáll a föld forogni.

Nem más fog történni, mint, hogy megszűnik a baloldal.
Ahogy a Lengyeleknél.

9. Korongossy Zebulon (látogató)
2009. 11. 24. 20:22

Csatlakozom Bástya elvtárs első hozzászólásához. A demokrácia - Debreczeni József szerint - addig tart, amig szocialisták és szabaddemokraták alakíthatnak kormányt. Tegnap megvettem a könyvet, amiben már találtam két abszolút érdektelen dolgot, és két ordas nagy hazugságot: Előbbi kettő érdektelen, gyermekkori, fiatalkori dolog, a politikához semmi köze, míg a másik két dolgot Debreczeni József hazudta bele a könyvbe...

Mit keresett ott Dávid Ibolya és Kuncze Gábor? Összeházasodnak? Vagy az új liberális pártnak ők lesznek a házigazdái? Nem emlékszem arra, hogy a Gyurcsány Ferencről bő három és fél éve megjelent "Az új miniszterelnök" című könyv bemutatóján is ott lettek volna ők ketten...

Debreczeni József Orbánnal riogat, amit az egyre inkább fogyatkozó létszámú Orbánfóbiások nagyon komolyan vesznek. A választók többsége meg le...ja. Lehet Orbánnal riogatni. Lehet. Lehet halogatni a szembenézést az elmúlt hét és fél év balliberális kormányzásával és annak hozadékával. Lehet. Csak éppen a választók akaratát nem lehet figyelmen kívül hagyni. Nemsokára 2010 tavasza. Akkor minden kiderül és mindenki derül. Az nevet a legjobban, aki utoljára nevet. Tik-tak, tik-tak, az idő múlik. Még négy és fél usque öt hónap...

10. Toszmegosztis
2009. 11. 24. 20:28

Bástya elvtárs, akkor Debreceni elvtárs egy korszakos iróelvtárs a tömegír nagyjai közül?
tosz
ez

11. Valéria
2009. 11. 24. 20:31

Hála az égnek, még elég sok könyv van, amit el szeretnék olvasni, sőt újraolvasni, igy aztán fájdalom, de ez az opus későbbre tolódik, egyszerűen fontossági sorrend miatt..

12. ronagyuri
2009. 11. 24. 20:35

1: Nem tudom, hogy D, hogy gondolja, de egy biztos: a gond nem az, hogy szocik mennek, hanem az, hogy más derék MSZMP-sek jönnek helyettük!!!
Egyébként a D.-nek a héten volt egy mondata,ami arra mutat, hogy érzi a mizujst!
A ládári kisemberek nem demokrácia szabdságára és főleg nem a vele járó kötelezettségekre ácsingózott, csak a nyugazi jólétre!
Azt már én teszem hozzá: s erről, mármint, hogy a jólétért meg is kell dolgozni, azt senki sem magyarázta el nekik!

13. ronagyuri
2009. 11. 24. 20:37

12+: Mondja Básthya! Nem volt maga egy politikai tiszt a létezőben? Mert legalább annyira vonalas! =))

14. Korongossy zebulon (látogató)
2009. 11. 24. 20:48

12, ronagyuri:

Eltelt húsz év, ebből 12 év balliberélis koalícióban. És? Most hol vagyunk? A gödör alján. Csodálkozol, hogy ebből elege lett a népnek? Ne csodálkozz! Rosszul kormányoztatok, ez az oka. Szembe kell néznetek a tényekkel! Ha jól kormányoztatok volna, Debreczeni József most nem Orbán Viktorról írta volna a második könyvét, hanem Gyurcsány Ferencről.

Ez már a sokadik olyan könyv, ami Orbán Viktorról szól:

1. Kéri László. politikusportrék sorozata: Orbán Viktor
2. Kende Péter: Az Orbán
3. Kende Péter: Az igazi Orbán Viktor
4. Debreczeni József: Orbán Viktor
5. Debreczeni József: Arcmás
6. A történelem főutcáján
7. 20 év - Beszédek, írások, interjúk, 1986-2006
8. Egy az Ország
9. Gyurcsány vagy Orbán?

Stb.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Orb%C3%A1n_Viktor

15. yankari
2009. 11. 24. 20:53

1-re
Bástya elvtárs, majmegtuggya kend, meddig terjed a demokrácia, kéhlek alássan...
/bocs Nagyhenceg..:))/

16. alomlato
2009. 11. 24. 20:55

Debreczeni e könyvig terjedő munkásságát ismerem valamennyire, egy ideje vonalas, előtte volt egy-két kanyar. Megértem én, hogy félnivalónak ítéli az ellen - már korábbról ismert -egészpályás rohamait, és egyebeket, meg aztán puffogtatnak is rendesen, immár a kertek alatt.
A többi? Majd meglátjuk...A könyvet el fogom olvasni. Ibolya és Gábor nyilván író-olvasó találkozóra voltak hivatalosak, aláírták a jelenléti ívet, lehet, hogy jelöltlista lesz belőle. Én nem írnám le az elnök asszonyt, mert az első- és második pillanatban is furának tűnő ötletei mostanában mindig bejönnek.

17. ronagyuri
2009. 11. 24. 21:00

14: Veled ellentétben "mi" soha sem kormámyoztunk! =))
Nyugodtan nézz szembe a tényekkel és akkor talán rá fogsz jönni, hogy a parasztsuttyó és a kisvárosi proli-kölök nem sok különbség van, de az szignifikáns: a hosszi nem hírdeti magáról, hogy konzervatív és, hogy még sohasem hazudott =))

18. evianna
2009. 11. 24. 21:45

én semmi kivetnivalót nem találok abban, hogy két jelentős politikus (bármilyen zavaros helyzetűek és állagúak a mögöttük lévő pártok) elmegy egy olyan könyv bemutatójára, amely egy "új államot" építeni szándékozó politikusról szól.
miért ne mennének?
most már csak a Fidesz és a Jobbik kaphat szót?
miért?
szoknunk kellene az egypártrendszert?

az egyébként tényleg egy nagyon fontos mondat, hogy mi a nyugatból csak a jólétet akartuk, a felelősségvállalást nem.
és persze a létbizonytalanságot sem - pedig anélkül nincs kapitalizmus.

D. azt írja: "A rendszerváltozást nem a magyar társadalom vívta ki: az a nagyhatalmi erőtér szerencsés átrendeződése folytán az ölünkbe hullt. A politikai elitek zártkörű alkujaként született, a „nép" kimaradt belőle. Nem kihagyták: kimaradt. Ezen se a népszavazás görögtüze, se a szabad választások tűnő mámora nem változtatott. „Kádár népe", nem az új, nyugati intézmények adta szabadságra (és felelősségre) vágyott, csak a nyugati jólétre."
a gazdaságban és a gazdaságpolitikában ez az alapja sok olyan torzulásnak, amelyek felszámolása nem lesz könnyű, de amelyek nélkül ez az ország egyszerűen nem lehet életképes - amelyekhez Orbánnak esze ágában sincs hozzányúlni, és ha a stabil kádereit elnézem, jobb is, ha meg se próbálja.

19. trixi (szerkesztő)
2009. 11. 24. 22:05

Szerintem mindenkinek, még a fanyalgóknak is el kell-kellene olvasni ezt a könyvet!

Tanulságos!

20. Korongossy Zebulon (látogató)
2009. 11. 24. 22:23

Elmondom eviannának is, hátha megérti:

Eltelt húsz év, ebből 4 év mdf koalíció, 12 év balliberális koalíció, 4 év Fidesz koalíció. Az arányokat és a mozgásteret is figyelembe kell venni. Most mélyponton vagyunk. Hála a Debreczeni József által megnevezett "Az új miniszterelnök"-nek. Újabb Debreczeni József féle hazugság, és ezt megcáfolta Sólyom László is: de bizony, hogy a nép harcolta ki a rendszerváltást. A nép egy olyan része, ami akkor demokratikus ellenzékként működött már 1956, 1968 óta. A nemzetközi helyzet ehhez segített, de a gorbacsovi nyitás még mindig a kádári és grószi csukással párosult. A rendszerváltozás 1953-ban kezdődött, majd három évvel később szovjet tankokkal eltapostatott, aztán krisztusi korig fű alatt lappangott.

Debreczeni József falhoz csapott mákosbejglizik, erőszakos, verekedős leszerelési bulizik, kettőezerhat szeptember tizennyolcadikázik (tizenhetedike helyett), felkelésezik (lázadásozás helyett). Kapásból ezeket találtam, ami vagy érdektelen, vagy hamis.

21. maris47 (látogató)
2009. 11. 24. 22:51

Több hozzászólóval ellentétben számomra nem a könyv magában az ijesztő, amit előrevetít, hanem ami Orbán V. saját száján jön ki, alkotmányról, rendcsinálásról, bebetonozásról, nos akkor mi is lesz, megérjük még?
A sajátjaival való farkascsorda-szellem véd- és dacszövetség eljövetele, a már most beígért elszámoltatások, útjuk a XIX.sz felé ill. a XX.sz elejének rémségeire hajaznak.
Kinek kell ez?
Hogyan számolunk el a gyermekeink, vagy akár magunk felé a lelkiismeretünkkel, ha hagyjuk?
Semmibe véve a világválságot, a jelenlegi kormány eredményeit, nem előre a XXI.sz-ba készülnek! A saját biztonságukat már begyűjtötték szemérmetlenül.

22. Korongossy Zebulon (látogató)
2009. 11. 24. 23:18

maris47!

Kedves kegyed megnyilatkozása a jó példa arra, amit a Debreczeni József féle "Az új miniszterelnök", annak utóda, valamint koalíciós partnere a rémhírterjesztés útján véghezvitt. Sikerült az ön fejét is elcsavarniuk, pedig - gondolom - az ön feje nem kupak a kólásüvegen... Erre mindig van energiájuk. Meg elvenni a másét. Amiért ők nem dolgoztak meg, csak éppen elkúrták az országot és emiatt kell a pénzünk. Nekik... Csak nem gondolod, hogy az ország jelenlegi helyzetének két ciklus utániságakor fellépő egyenleg súlyos negativitása büntetlenül maradhat? Hát nem! Egy frászt! Tetszettetek volna akkor ilyen hevesnek és kétségbeesettnek lenni, amikor terült az őszödi beszéd. Akkor kellett volna felháborodni, kedves maris47! Mi felháborodtunk. Először le sem szartak minket. Aztán hárítottak és terítettek. Amikor pedig az utcán ejtettünk szót, akkor kérem szépen verés, könnygáz, gumilövedék, tonfa, gumibot és rendőrroham volt a válasz. Akárcsak Kádár rendszerében pl. a Március 15. téren, a Múzeum kertben, a Szabadság téren, a Batthyány örökmécsesnél, az Új Köztemetőben a 301-es parcellánál, vagy éppen a Lánchídnál. És akkor még azokat is verték, akik aztán Mécs Imre és Demszky Gábor képükben - többször is - megházasodtak a verőlegényeik utódpártjával.

Én továbbra is kitartok a Fidesz és Orbán Viktor mellett. Győzni fogunk. Addig pedig ezt még ki kell bírni, mert nem tart már soká'... Úgy legyen!

23. erlauer
2009. 11. 25. 0:34

@ 3. Bástya elvtárs

Köszönöm, pontosan ezt akartam idézni én is.

24. klezmer
2009. 11. 25. 1:09

21-re
Begyűjtötték bizony, pedig nagyon igyekeztek, hogy ne ők kapják a legtöbbet.DDD

25. wesz (látogató)
2009. 11. 25. 1:43

Mivan, jonnek a valasztasok es a Kendenek kifogyott a tolla.

Azert erdekes megfigyelni, ahogy a Debreczeni lekuzdotte magat a Kende szintjere par ev alatt.

Azert kivancsi lennek mit szolt amikor a a jo Ferenc testver anekdotazott neki a gyulolet kampanyairol. Vagy Bastya et.-nek van igaza, es a szocialista volta miatt neki barmi belefer, mig a Zorbanon mar megint nem volt sapka. Vagy volt, ezeknel soha nem lehet tudni.

26. kocsobur
2009. 11. 25. 6:25

"Én még ekkora tömeget nem láttam a Pallas Páholyban, mint ma délelőtt, szó szerint még a csilláron is lógtak. Az utcán álltak sorban az emberek, nagyon sokan nem tudtak bejutni, egy talpalatnyi föld sem volt szabadon!
Debreczeni József: Arcmás c. könyvének a bemutatója volt, melyet a Noran Libro Könyvkiadó jelentetett meg. A kiadó részéről Kőrössi P. József köszöntötte a sajtó képviselőit, és a Páholyban megjelent érdeklődőket, köztük számos ismert közéleti személyiséget.
A nagy érdeklődés a három „nagyágyúnak” Dávid Ibolyának, Kuncze Gábornak és Debreczeni Józsefnek szólt. A két politikus méltatta a szerzőt és a művet egyaránt.
A könyv bemutatja Orbán Viktor életét, pályafutásának állomásait, a kezdetektől napjainkig. "

De most őszintén: ezek normálisak?:P
Már nem a "nagyágyúk" - mert azok eleve nem, de inkább a gazemberség, a haszonszerzés a fő motívumuk.

Hanem az a pár száz fős "tömeg".Az épeszü?:P
Az tényleg sorban áll hogy megvehesse a hatodik Orbánról írt "kende" típusú könyvet néhány ezer forintért ( MSZP kongresszuson ez is terjesztve lesz, mint a korábbi kendeségek?:P), majd hazamegy és hörögve olvassa?:P
Hogy utána "bazmeg, ha én ezeket tudtam volna Orbánról, akkor eddig nem nyolcszor, hanem tízszer sem szavaztam volna rá"?:P
Vagy mi?:P

Olyan volt ez is, mintha adolfhitler maradék hívei a bunkerban 1945 tavaszán
összegyűltek volna hogy göbbelst olvassák, most megudhatjátok mekkora gazember a Churchill..:P

27. Tökös
2009. 11. 25. 6:46

Szia Trixike.. Egy kicsit hülyén érzem magamat, eltelt közel 8 év, és ahelyett hogy Debreczeni hozsannázna és értékelné ezt a teljesítményt, az ellenzék vezéréről ír egy könyvet.. ( megrendelésre ? )
Orbán Viktort 1989 óta ismerem, én mindíg is egy paprikajancsinak tartottam, ez nem változott, de nem az ő megitélése lenne most a legfontosabb, hanem a Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai jellemrajz.. Debreczeni akkor tesz jót ha értékeli a szocialista képviselőket, hogy tudjam kit nem szabad a büdös életben még egyszer megválasztanom..

Most olvastam Debreczeni nekrológ írását a nolon, kár hogy nem bontotta ki Gyurcsány szerepét jobban, hogy kinek sikerült retorikailag és anyagilag tönkrevernie nálunk a demokráciát.. mert nem igaz hogy minden baj okozója az ellenzék vezére..

28. trixi (szerkesztő)
2009. 11. 25. 7:55

"„Demokratának lenni mindenekelőtt annyit tesz, mint nem félni a más véleményűektől, a más nyelvűektől, a más fajúaktól, a forradalomtól, az összeesküvésektől, az ellenség ismeretlen gonosz szándékaitól, az ellenséges propagandától, a lekicsinyléstől és egyáltalán mindazoktól az imaginárius veszedelmektől, melyek az által válnak valódi veszedelmekké, hogy félünk tőlük."

Nekem is ez a véleményem.

29. trixi (szerkesztő)
2009. 11. 25. 8:06

Szia Töki....

Igazad van abban, hogy nem minden baj okozója az ellenzék, de a fordítottja is nagyon igaz! Márpedig ők csak ezt az oldalt támadják, magukban a szálkát-sem-, másokban a gerendát! Ez súlyos hiba!!

Tudod, olvasva a hozzászólásokat, bizony tanulságos..Még alig van egy-két ember, aki olvashatta ezt a könyvet, de már a vagdalózás az megy. Én egy könyvre hívtam fel a figyelmet, erre mi van itt? Megint a szokásos mantra, gyűrjük, tapossuk a sárba a másikat, mert csak nálam van a bölcsek köve. Az az igazság amit én mondok...

Töki, miért nem lehet normális hangnemben beszélgetni? Mi miért tudunk, pedig a politikai nézetünk más.De jó lenne, ha mindig és mindenhol a normális hangnem maradna..:))

30. Tökös
2009. 11. 25. 10:34

29. Trixike nem fogsz örülni a válaszomnak... a szélsőbal, és a szélső jobb csatázik, ezért ilyen a hangnem, a társadalom már régen eldöntötte hogy uj választásokat kellene kiirni, mert a politika becsapta őket..
Ez persze nem tetszik annak aki a hatalmon van, és nem érdeke a tiszta helyzet..

Trixike emlékszel 2002-re ? Amikor az akkori ellenzék ( MSZP-SZDSZ ) tolvaj bandázott ? Az mennyire volt konstruktív ?

Ha Debreczeni azt irja hogy Orbán egy patás ördög, az mitől lesz igaz ?

Debnreczeni indulatokat gerjeszt azzal hogy azt irja eljön az apokalipszis mert Orbán nyer, miközben demokratikusan választja a nép...

Átpolitizált a közélet, és elég feszült, de ez összefüggésben van a megélhetésünkkel, mert máskülönben nem érdekelne senkit a politika...

31. trixi (szerkesztő)
2009. 11. 25. 11:11

Tévedsz! Semmi kivetnivalót nem találok az írásodban.
Igazat adok abban, hogy a két szélsőség a legveszélyesebb! Mind a két oldalon káros, nem is szeretem őket!
Emlékszem 2002-re is. Azt hiszem a teljes igazságot mi itt lent soha nem fogjuk megtudni!
Már-már utálom a politikát, de ettől függ az életünk... :))

32. evalajos
2009. 11. 26. 16:24

Nem olvastam még a könyvet, de Debreczeni eddigi publikációi, szövegei sokkal hitelesebbnek tűnnek, mint a bolsilibsiző, bűnbakkereső, őszödi böszméző, óriásplakáttal manipuláló, más véleményt képviselők... Higgadt nyilatkozatai vannak, elemző gondolkodása, és nem akar erővel is meggyőzni, nem veri bele az orromat a saját vélt, vagy valós igazába.
Harmonikus lelkű embernek - aki nem uszít és nem uszul - van saját véleménye még akkor is, ha Debreczenit olvas, vagy Tolsztojt. Ezért Debreczenit olvasni nem kell félnetek...:)
Trixi, kösz a tájékoztatást!

33. zili (látogató)
2009. 11. 30. 11:20

Debreceni még utoljára kaszálni akar egy kis pénzt! Az ilyen könyveket (ha pl. Gyurcsányról, Dávidról, Kunczéról stb.) irják, akkor sem olvasom el! Ugyanis bárki irja az ilyet (legyen bal, vagy jobb, mindegy) elfogult, és érdek vezérli. Én elolvastam Kende könyvét. Akor megfogadtam, hogy soha többet!
Minden embert a tettei alapján kell megitélni, politikus esetén hogy az ország (és nem párszáz ember) jól, vagy rosszul járt. Hogy jobb, vagy baloldal mindegy, ugyanis már mindkét oldal rázúditotta a maga tragédiáját az országra, és kitermelte a maga tömeges mészárlását.
Ha most a jobboldal győz, élen OV-al, az azt jelenti, hogy:
a.) a baloldali politikusok sziveskedjenek tükör elé állni, és köpjék szemközt magukat. Ugyanis 2 ciklusa még senkinek nem volt.
b.) Vegyék tudomásul, hogy -tetszik, nem tetszik- új világ jön, és nemcsak nálunk. Ld. tegnapi népszavazás Helvét földön. Annak a liberalizmusnak, ami nálunk is volt vége. Más jön.
c.) Mindenki vegye tudomásul, hogy egész Európa (igaz még rejtetten) forrong. Reálisak az etnikai összecsapások (nem csak a Horváth Aladár által jósolt magyar-cigány), de tökéletesen előkészitett ÍNy.Európában a helyi "bennszülöttek" és a "hóditó" iszlám összecsapása.
d.) Ennek a meglévő etnikai-gazdasági-politikai-erkölcs-stb.-stb. válsághalmaz kezelésére csak komoly felhatalmazású politikai erő képes. Ha ez a FIDESZ-nek nem megy, jön helyette 2014.-től a Jobbik, vagy valami még keményebb erő. És akkor ne tessenek jajgatni! Hogy ez a helyzet idáig eszkalálódott, azért nem OV a felelős, hanem a mindenkori kormány.
Szerintem tehát minden ballib hivőnek el kell gondolkodni, hogy mit akar: ha kell együttmőködve a FIDESZ-el rendet (nem politikai értelemben), ha kell "tisztáldozatok" árán is, és akkor 2014.-ben a baloldal ismét tényező, vagy még nagyobb káoszra játszanak, ezzel keményen megtámogatva a szélsőségeket.
Todom megkéstem a hozzászólással, de most volt időm!

34. trixi (szerkesztő)
2009. 11. 30. 11:59

Szia Zili!
Köszönöm, hogy itt voltál.

Tudod, részben igazat adok neked, de nem mindenben. Azt is tudod, hogy én bal oldali gondolkodású vagyok, de bizonyos dolgokban neked adok igazat.
Az viszont kifejezetten érdekes lesz, amikor a Jobbik a Fidesz fölé nő (nem is sokára), lesz itt még hirig...meglátod! Érdekes csata lesz Orbán és Vona, ki enged? Mert a hatalmat mindkettő szereti, szeretné....Hát erre meg nem vagyok kíváncsi, csak nem tudom kibekkelni...
Szép hetet ! Gyere máskor is, az ajtóm nyitva.

35. klezmer
2009. 12. 01. 21:59

33-ra
Kedves zili!
Több gondolatoddal egyet értek, ám ragaszkodnék a blog témájához.

Hadd védjem meg Debreczeni Józsefet. Éppen ő az a tisztességes közíró, aki mindig tettek, igazolt források bemutatásával jut el a következtetésig, jellemez személyeket vagy jelenségeket. Véleménye nem mendemondákon, pletykákon alapul.
Ez a könyve is idézeteken, könyvek, beszédek részletein keresztül mutat be egy embert, annak személyiség-változásait, akit egyébként jelentős, nagy hatású politikusnak tart.

36. havercsavesz (látogató)
2009. 12. 02. 19:53

Drága Barátaim!
Új látogatóként olvasom ezt a vitát és tisztára a kedvenc kocsmámban érzem magam. A különbség csak annyi, hogy ott legalább jófajta csapolt sört is mérnek a veretes vélemények mellé.

Írja meg véleményét, kérdéseit!

A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelező, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van felhasználóneve, itt bejelentkezhet.

Hozzászólás:
 
Az IP-címedet megjegyezzük, de ezt csak a komment spam jellegének vizsgálatához használjuk fel.